באנר עליון

יום ראשון, 20 בפברואר 2011

קוקסינליות כנערות ליווי

מאז ומתמיד קוקסינליות היו בתחום שירותי ליווי וזאת מכמה סיבות:
העיקרית שבניהן היא בגלל הקונוטציות השליליות שיש לקוקסינליות בחברה הכללית, הן לא יכולות לעבוד בעבודות רגילות. אגב הדבר משתנה לעתים כאשר קוקסינל מבצע את שינוי המין בגיל מאוחר ביותר, לאחר שהוא כבר צבר מוניטין במקום עבודה מסוים, וכך יותר קל לו לחזור לעבודה - הרי מי יעסיק גבר הלבוש בבגדי אישה בעסק שלו.


ישנם כאלו שיאמרו שקוקסינליות הן גם נימפומניות, ולכן זנות היא עבודה התפורה עליהן. כסף וסקס, מה יכול להיות רע. כותב שורות אלו לא מאמין בסיבה זו - קוקסינליות , כמו שאר בנות האדם, מגיעות לזנות אך ורק בגלל שהחברה דוחפת אותן לשם, לטוב או לרע. ואם הן יכלו אחרת, כלומר יכלו לעבוד בעבודות אחרות, סביר להניח שלא היו פונות למקצוע זה. כמובן שהחיים הם לא מדע מדויק, וסביר להניח שישנן קוקסינליות שבחרו באופן מודע במקצוע זה ואף נהנות ממנו. 

אז איך זה היה תמיד ואיך זה היום?
בעבר, בעיקר בתקופה שנערות ליווי היו מכונות זנות והיו עומדות במקומות קבועים, כמו חוף תל ברוך, או ברחוב הירקון (שנות ה-60 של המאה הקודמת) ובכל כביש צדדי ברחבי הארץ, היה קשה לחובבי קוקסינליות למצוא אותן, לא שהיה קשה להבחין בהן. אז לא היו טיפולים קוסמטיים שמדגישים את הנשיות, והמראה היה פשוט של גבר המתלבש כאישה, ובכל אופן היה קשה למצוא אותן. וזאת בעיקר שבגלל אז מספרן באוכלוסיה היה מאוד נמוך (לא שהיו קוקסינליות) אלא שלא הייתה בכלל פתיחות לנושא, וגברים שהרגישו נשיים לא העיזו ממש לצאת מהארון.

דבר נוסף הן היו נבלעות בין הזונות הרגילות, וסביר להניח שהיה ממש קשה למצוא אותן. יחד עם זאת, אי אפשר לבטל את  האפשרות שיכול להיות שהיו קוקסינליות שהיו ממש נראות כמו נשים, ולגברים היה מאוד קשה להבחין בהבדל, ובמהלך הזיון, הייתה מצפה להם הפתעה, לטוב או לרע. ישנן קוקסינליות שהיו מתנות את הזיון באקט אנאלי בלבד, או במציצה, וכך היו מונעות את הגילוי. 

מקומות  נוספים בהם היה אפשר למצוא אותן (בשנים ההם) היו מועדוני חשפנות המיועדים להומואים - לא היו הרבה כאלו, אחד מהם שהיה מאוד מפורסם (ואף הונצח בסרט מפורסם) הוא "בר 51", מועדון שהיה שייך לקוקסינלית מאוד מפורסמת - עדה ואלרי טל שגם שחקה בסרט בתפקיד ראשי  ומתה לא מזמן.  

היכן נמצא כיום קוקסינליות?
היום המצב הרבה יותר טוב - לקוקסינליות ולחובבי הקוקסינליות, יש להן מקומות מוסדרים (ולא על ידי העירייה) ששם הן עומדות, ואף מועדון (מועדון VIP  בתחנה המרכזית הישנה ששם הן נמצאות - במקום בר ומיטות למי שרוצה לזיין בהמשך). המקומות הם: פינת רחוב הגליל והשרון (התחנה המרכזית הישנה), ובעיקר ברחוב צבי פרופס בירידה לחוף תל ברוך צפון, ובכביש 2040 המוליך משם לחוף הצוק ולמפגש תל ברוך המפורסם. 

לבררנים תמיד אפשר לפנות ראשית בטלפון לקוקסינליות המארחות בדירותיהן וניתן למצוא בקלות באינטרנט. אם אתם מטיילים בחו"ל ומחפשים קצת אקשן, אירופה היא המקום בשבילכם למצוא קוקסינליות איכותיות ונקיות. ניתן להיכנס גם במקרה הזה לאתרי אינטרנט של מכוני ליווי ומשם לבחור איזה קוקסינל שבא לכם - דוגמא לכך ניתן למצוא באתר escort in france תבלו!

תגובה 1: